top of page

REGULAMIN SPRZEDAŻY ONLINE MOKO15A.PL

Usługi oferowane na stronie www.moko15a.pl są sprzedawane przez  MOKO15A Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 15A/1B NIP: 7010852783, Regon: 381248800, KRS: 0000747919XII Wydział Gospodarczy KRS w Warszawie, dalej jako Sprzedawca lub Wynajmujący.
Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc na adres e-mail: bok@moko15a.pl  

lub telefonicznie: +48 501 502 899.

§1 PODSTAWOWE POJĘCIA
1.    Wyjaśnienie podstawowych pojęć:
1.    Sprzedawca MOKO15A Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 15A/1B NIP: 7010852783, Regon: 381248800, KRS: 0000747919 XII Wydział Gospodarczy KRS w Warszawie
2.    Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;
3.    Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku
od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku lub w oparciu o inne przepisy prawa;
4.    Dostawa – oznacza dostarczenie Klientowi Produktu przez Sprzedawcę;
5.    Klient/Najemca – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów,  tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą, zwana również Użytkownikiem;
6.    Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
7.    Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;
8.    Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
9.    Wirtualne biuro – usługa oferowana stacjonarnie przez Sprzedawcę sprzedawana online na stronie www.moko15a.pl, przeznaczonej do sprzedaży; Usługi są sprzedawane odpłatnie, chyba że wskazano inaczej;
10.    Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, którą Klient otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego. Format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, inne materiały w formie pdf, audio/video);
11.    Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
12.    Sklep/strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż produktów/usług przez Sprzedawcę;
13.    Trwały nośnik – materiał lub narzędzie do przechowywania informacji, które pozwalają na dostęp do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą) i umożliwiają odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
14.    Umowa – umowa zawarta między Sprzedawcą a Klientem;
15.    Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.

 

§2 NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
1.    Umowa sprzedaży wybranej Usługi lub Produktu zostaje zawarta z chwilą dokonania skutecznej płatności.
2.    W[KK1]  przypadku Usług, informacje zawarte na stronie internetowej Sprzedawcy nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu ustawy - Kodeks cywilny, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży w sposób opisany w niniejszym Regulaminie. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji oraz dokonania płatności przez Klienta z zastrzeżeniem sytuacji płatności za pobraniem lub gdy z ustaleń Stron wynika, iż termin płatności przypada na dzień następujący po zawarciu Umowy. W takim przypadku Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji.
3.    Warunki realizacji umowy i zasady współpracy określa Regulamin oraz opis produktu, a także indywidualne uzgodnienia (o ile były poczynione).
4.    W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a opisem produktu/usługi,
w szczególności w zakresie terminu realizacji, wiążący jest opis produktu/usługi.
W przypadku rozbieżności między treścią indywidualnych uzgodnień a Regulaminem lub opisem produktu/usługi, wiążące są indywidualne uzgodnienia.
5.    Ceny są cenami brutto i obejmują wszystkie podatki wymagane przepisami prawa z zastrzeżeniem ustępu 6.
6.    Ceny są cenami netto w sytuacji, gdy Sprzedawca wskazał jednoznacznie, że cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć podatek VAT.
7.    Ceny nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy czy innych kosztów, które Klient zobowiązany będzie ponieść, a o których to kosztach będzie poinformowany przed złożeniem zamówienia.

§3 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
1.    Klient może korzystać ze Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
2.    Płatności za Produkt/Usługę można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK, poprzez system PayPal lub gotówką w siedzibie Sprzedawcy.
3.    Sprzedawca korzysta z usług Serwisu Skrill, Przelewy24 oraz PayPal do oferowania płatności on-line.
4.    Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, chyba że co innego wynika z opisu produktu, wybranego przez Klienta sposobu płatności lub z indywidualnych ustaleń Stron.
5.    Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w przypadku niedokonania płatności przez Klienta w terminie 2 dni roboczych [KK2] od dnia złożenia zamówienia lub w przypadku wypełnienia przez Klienta formularza zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania Klienta do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania zamówienia. 
6.    W celu zakupu produktów/usług przez Sklep należy:[KK3] 
1.    wybrać produkt/-y/usługę, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na stronie, poprzez kliknięcie polecenia „dodaj do koszyka”;
2.    po wybraniu produktów należy wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta, sposób płatności, sposób dostawy);
3.    przed zaakceptowaniem zamówienia zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty/Usługi, w tym za dostawę oraz o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
4.    po zapoznaniu się z informacją o zamówieniu, zaakceptować Regulamin i zamówienie, a także dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
1.    W[KK4]  celu zakupu Produktów/Usług w inny sposób niż za pośrednictwem Sklepu, np. drogą elektroniczną za pomocą e-maila lub przez wiadomość za pośrednictwem komunikatorów internetowych należy:
1.    wybrać produkt/-y/Usługę, które chce się kupić oraz zapoznać się z opisem produktu/usługi;
2.    po wybraniu produktów/usług należy wskazać wymagane przez Sprzedawcę informacje (np. dane Klienta, sposób płatności, sposób dostawy);
3.    przed zaakceptowaniem zamówienia zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty/Usługi, w tym za dostawę oraz o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
4.    zaakceptować przedstawione przez Sprzedawcę warunki współpracy w ramach zamówienia, w tym Regulamin oraz dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
1.    Po zawarciu Umowy, Sprzedawca przesyła Klientowi także jej warunki, o ile nie zostały przekazane przed zawarciem Umowy.[KK5] 
2.    Sprzedawca przesyła Klientowi Dowód zakupu w wersji elektronicznej, na co Klient wyraża zgodę.
 
§4 ZASADY[KK6]  REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Umowa wirtualnego biura
1.    W przypadku zakupu usługi wirtualnego biura, świadczenie usługi rozpocznie się zgodnie z datą zawarcia umowy pod warunkami określonymi w REGULAMINIE ŚWIADCZENIA USŁUG WIRTUALNEGO BIURA MOKO15A.PL ,  o ile nic innego nie wynika z opisu usługi lub indywidualnych ustaleń Stron.
2.    Warunkiem skorzystania z usługi wirtualnego biura jest dokonanie skutecznej płatności, nie później niż w terminie 48 godzin, o ile nic innego nie wynika z opisu produktu lub indywidualnych ustaleń Stron.

3. Umowa wirtualnego biura zawierana jest na czas określony wynikający z opisu usługi lub indywidualnych ustaleń Stron.

 

Pakiety godzinowe korzystania z pokoju konferencyjnego.
1.    W przypadku zakupu Pakietu godzinowego do wykorzystania z pokoju konferencyjnego, dostęp do Pakietu zostanie udzielony Klientowi niezwłocznie po dokonaniu skutecznej płatności, nie później niż w terminie 48 godzin, o ile nic innego nie wynika z opisu produktu lub indywidualnych ustaleń Stron.
2.    Pakiet będzie udostępniony w ramach Konta Użytkownika lub zostanie przesłany na podany przez Klienta adres e-mail z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
3.    W przypadku Pakietów lub innych produktów elektronicznych,  z uwagi na swą specyfikę, nie są dostępne niezwłocznie po zakupie, terminy rezerwacji będą udostępniane systematycznie w określonych dniach  lub od razu – w zależności od tego, co wynika z opisu produktu i harmonogramu.
4.    O ile nic innego nie wynika z opisu produktu, dostęp do Pakietu jest ograniczony czasowo i w zależności od wybranego pakietu, wynosi odpowiednio 3, 6 lub 12 miesięcy licząc od dnia [KK7] zawarcia Umowy.          
5.    Jeżeli Klient nie może dokonać rezerwacji w wybranym terminie, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
                                                                                      
Wynajem pokoju konferencyjnego na godziny
1.    W przypadku rezerwacji pokoju konferencyjnego na godzinę, rezerwacja zostanie potwierdzona po wcześniejszym uzgodnieniu przez Klienta terminu ze Sprzedawcą drogą e-mailową lub poprzez udostępniony kalendarz on-line (w przypadku, gdy został udostępniony) – o ile nic innego nie wynika z opisu produktu lub ustaleń Stron.
2.    Klient może skorzystać z rezerwacji pokoju konferencyjnego w wybranym przez siebie terminie o ile termin ten będzie dostępny w kalendarzu rezerwacji.[KK8] 
3.    Istnieje możliwość 1-krotnej zmiany terminu rezerwacji pokoju konferencyjnego. Warunkiem zmiany jest odwołanie rezerwacji najpóźniej na 48 godzin przed planowanym terminem. W przypadku nieodwołania rezerwacji w wyznaczonym terminie, zostanie ona uznana za wykonaną. Zmiana terminu rezerwacji powinna nastąpić e-mailowo lub telefonicznie na wskazany w Regulaminie adres e-mail lub numer telefonu. [KK9] 
4.    Informację o terminie rezerwacji Sprzedawca przesyła Klientowi na podany przez Klienta adres e-mail i/lub w formie wiadomości sms, o ile Klient podał numer telefonu do kontaktu.
5.    Pod pojęciem rezerwacji pokoju konferencyjnego należy rozumieć wynajem pokoju konferencyjnego na czas 60 minut 1:1[KK10] , o ile z opisu produktu/usługi nie wynika inaczej.
6.    Szczegółowe informacje dotyczące zakresu rezerwacji pokoju konferencyjnego znajdują się w opisie produktu/usługi lub wynikają z indywidualnych ustaleń Stron.

 

Usługi – inne [KK11] 
1.    Szczegółowe informacje dotyczące Usługi znajdują się w opisie produktu lub wynikają z indywidualnych ustaleń Stron. 
2.    Termin realizacji Usługi jest liczony od dnia otrzymania od Klienta informacji niezbędnych do należytej realizacji Usługi, chyba że co innego wynika z opisu produktu lub indywidualnych ustaleń Stron.

§5 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1.    Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy/dostarczenia produktu – w zależności od tego, co nastąpiło później, z zastrzeżeniem ust. 2. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym, wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. Więcej informacji o prawie odstąpienia znajduje się w załączniku nr 1 do Regulaminu.
2.    Klientowi, o którym mowa w ust. 1 nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w której:
1.    przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
2.    przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
3.    przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
4.    przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
5.    przedmiotem świadczenia jest dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
6.    dostarczane są treści cyfrowe niezapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
7.    Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został wcześniej poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
8.     zawarcie nastąpiło drodze aukcji publicznej.
1.    Klient, o którym mowa w ust. 1 ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.

§6 ZASADY WNOSZENIA REKLAMACJI       
1.    Do odpowiedzialności za jakość Produktów oraz za należytą realizację Usług mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
2.    Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, za niezgodność Produktów z Umową. Sprzedawca odpowiada względem Klienta z tytułu rękojmi za wady, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
3.    Klient może składać reklamacje dotyczące zakupionych Produktów. W tym celu Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu.
4.    Reklamacja powinna zostać wysłana na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy).
5.    Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
6.    W przypadku gdy Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta zgłosił żądanie wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo oświadczenie o obniżeniu ceny,  Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje. W pozostałych przypadkach, Sprzedawca rozpatruje reklamacje z zachowaniem terminu przewidzianego w przepisach ustawy – kodeks cywilny oraz ustawy o prawach konsumenta. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.
7.    Koszty związane z reklamacją zgłoszoną przez Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ponosi Sprzedawca.
8.    Poza uprawnieniami wynikającymi z rękojmi, niektóre Produkty mogą być objęte gwarancją. W takim przypadku, informacje dotyczące gwarancji zostaną określone m.in. przy opisie produktu lub w odrębnym dokumencie.

§7 WARUNKI TECHNICZNE      
1.    Klient może korzystać ze Sklepu zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
2.    Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
3.    W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
1.    aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
2.    aktywnego konta poczty elektronicznej.
1.    W celu skorzystania z Produktów, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
1.    aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
2.    aktywnego konta poczty elektronicznej;
3.    aktualnego narzędzia/programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w opisie produktu (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
4.    konta na platformie społecznościowej Facebook w przypadku, gdy z opisu produktu wynika, iż przedmiotem umowy jest m.in. dostęp do dedykowanej grupy na Facebooku.[KK12] 
1.    W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu lub Produktów konieczne będzie spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem ze Sklepu lub przed złożeniem zamówienia na Produkt.

§8 PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE
1.    Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę, w tym Produkty elektroniczne i Usługi, teksty, zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
2.    Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Sprzedawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
3.    Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z opisu produktu lub ustaleń Stron. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku.

1.    Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej licencji, bez prawa do udzielania sublicencji oraz bez ograniczeń terytorialnych. Ograniczenia czasowe wynikają z opisu produktu lub z niniejszego Regulaminu. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zostało uwzględnione w cenie.
2.    Klient ma prawo do korzystania z materiałów na następujących polach eksploatacji:
1.    w zakresie zapisu utworu oraz wydruku - zapis techniką cyfrową na Koncie Użytkownika lub w inny sposób dozwolony przez Sprzedawcę; wydruk może być dokonany na własne potrzeby korzystania z materiałów;
2.    modyfikacji utworu na własne potrzeby w zakresie wynikającym ze wskazówek, instrukcji/instrukcji wideo, komentarzy.
1.    W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną.
2.    Sprzedawca ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Produktów, w tym w szczególności Produktów elektronicznych.

§9 KONTO UŻYTKOWNIKA[KK13] 
1.    Sprzedawca tworzy dla Klienta Konto Użytkownika, tj. indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta przez Sprzedawcę w celu korzystania z Produktów Sprzedawcy po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu nieodpłatnej umowy na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika, dalej jako Konto. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony.
2.    Klient nie może udostępniać Konta Użytkownika osobom trzecim lub posiadać kilka Kont Użytkownika.
3.    Założenie Konta Użytkownika jest konieczne do uzyskania dostępu do Konta Użytkownika, złożenia zamówienia oraz do uzyskania dostępu do Produktu, o ile Produkt udostępniany jest na Koncie Użytkownika.[KK14] 
4.    Sprzedawca[KK15]  przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje dotyczące 
Konta Użytkownika. Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta Użytkownika hasło generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Klient powinien niezwłocznie ustanowić nowe hasło.
5.    Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika Sprzedawcy e-mailowo lub w inny sposób przyjęty do komunikacji ze Sprzedawcą z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny.
6.    Usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika.
7.    Sprzedawca może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
1.    z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
2.    bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).

§10 SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
1.    Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
2.    Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
3.    Przedsiębiorca, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma obowiązek zbadać przesyłkę przy jej odbiorze. W razie dostrzeżenia wad i uszkodzeń – Przedsiębiorca ma obowiązek sporządzić protokół  przy odbiorze.  W przypadku niedopełnienia ww. formalności, Sprzedawca nie odpowiada za wady i uszkodzenie Produktu powstałe od chwili przyjęcia go przez Dostawcę aż do wydania go Przedsiębiorcy oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
4.    Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
5.    Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
6.    Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

§11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.    W czasie trwania siły wyższej, Strony umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.
2.    Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.       
3.    W sytuacji, gdy Klient jest spoza kraju Sprzedawcy, powinien poinformować  o tym Sprzedawcę, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
4.    W ramach korzystania z Produktów zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
5.    Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość zwrócenia się do:
1.    stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
2.    wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
3.    powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;
4.    lub ma prawo skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami  http://ec.europa.eu/consumers/odr.
1.    Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo - skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Sprzedawcę. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia przez Klienta Umowy.
2.    Prawem właściwym jest prawo polskie z zastrzeżeniem ust. 10.
3.    Sądem właściwym jest sąd polski z zastrzeżeniem ust. 10.
4.    W przypadku Klienta będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej między Klientem a Sprzedawcą.
5.    Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności [KK16] . [KK17] 
 
Załącznik nr 1 do Regulaminu
 
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Mogą Państwo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy liczony jest od dnia zawarcia umowy lub od dnia dostarczenia Produktu – w zależności od tego, co nastąpi później.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).             

Nasze dane do kontaktu: MOKO15A Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 15A/1B NIP: 7010852783, Regon: 381248800, KRS: 0000747919 XII Wydział Gospodarczy KRS w Warszawie dalej jako Sprzedawca.
Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc na adres e-mail:bok@moko15a.pl lub telefonicznie: +48 501 502 899.
 
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Będą [KK18] musieli Państwo ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, o ile nic innego nie wynika z opisu Produktu i indywidualnych ustaleń Stron.
Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do tej chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
 
Załącznik nr 2
 
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
   
Odstępuję od umowy z dnia*... dotyczącej*/polegającej na*.....         
   
Imię i nazwisko, adres Klienta* … Podpis*… (o ile wysyłane w wersji papierowej)
    Data ____________________  
* uzupełnić
 
Wzór odstąpienia od umowy można pobrać również tutaj

bottom of page